شاید متوجه شده باشید که اخیراً ما به هر سایت و مجله ای نگاه می کنیم ، مدل ها و افراد مشهور ابروهای پر و ضخیمی دارند. ابروهای کشیده و نازک که در گذشته نه چندان دور مد بودند ، به نظر می رسد کهنه و ابروهای پرپشت از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. بسیاری از نامزدهای کاشت ابرو کسانی هستند که به طور طبیعی ابروهای نازکی دارند یا به مرور زمان ابروهای آنها به دلیل کنده شدن بیش از حد یا پیر شدن ابروها ، نازک و کوتاه می شوند.

علاقه عمومی به ابروهای پرپشت ، پیشرفت های فنی و علمی در زمینه کاشت مو و نتایج برجسته آن همراه با بیشتر و بیشتر نامزدهای کاشت ابرو در کلینیک کاشت ابرو کاخ سفید به عنوان بهترین کلینیک کاشت ابرو در ایران است. بیشتر باش. در این مقاله می خواهیم همه مواردی را که در مورد کاشت ابرو می دانید بررسی کنیم. از اطلاعات اولیه گرفته تا کاندیدای مناسب ، روشی برای کاشت ابرو ، مراحل و مراقبت های وی و عوارض بعد از کاشت.

 

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو درمانی است که در آن موهای قسمتی از سر به ناحیه ابرو منتقل می شود. کاشت ابرو در واقع از همان روش ها و دانش برای کاشت مو استفاده می کند و زیر مجموعه این روش درمانی است. هنگام کاشت ابرو ، نه تنها مو منتقل می شود. بلکه اندام های بسیار کوچکی به ابروها پیوند داده می شوند که وظیفه ساخت مو را دارند. به این اندام ها فولیکول گفته می شود ، بنابراین رشد موهای کاشته شده تا پایان عمر ادامه خواهد داشت و مانند ابروهای طبیعی شما باید اصلاح و اصلاح شوند.